Att köpa eller inte köpa

Vad säger man? Nu har jag ångest. Jag hade ju nästan lyckats spara ihop till Svalöv-sidoborden, hade fått ihop 1200 och dem kostar 1600 tillsammans. Men sen kom jag ju på att jag inte skulle ha dem längre så då fyllde jag på min garderob lite för dem pengarna istället + betalade räkningar. Men nu, ja nu har jag kommit på att jag vill ha dem iaf! Nu kommer jag säkert inte hinna spara ihop till dem innan dem ska sluta säljas. Typiskt mig detta! Jag känner verkligen att jag vill ha dem nu. Fanken alltså! Pallarna jag tänkte ha istället känns lite B om jag ska vara ärlig. Kommer nog köpa en sån pall ändå och ha till nåt annat, men inte till sängbord. Nä jag ska se till att jag får min lön nån gång så kanske jag kan få ihop till Svalöv igen. Vi kör på det.

VS.

Vem som helst kan ju se vilket som är snyggast liksom ;) Men ja, så skiljer det ju 1200:- mellan alternativen också så det får en ju ändå att tveka.

Bild: Ikea

Kommentarer
Postat av: Designtjejen

Jag gillar den billigare med... faktikst! Kan mna inte måla den om man skulle vilja ha den tex vit?

kram

2008-09-08 @ 16:43:01
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0