Testar lite

Ändrat lite på tavellisten i vardagsrummet. Mkt ek där. Usch. Tavellisten ska eventuellt målas vit och ramarna ska sprayas vita nästa helg. Hittade dessa fina kort som jag satte i ramarna, sen satte jag upp en ljusstake från Ikea där. Blev bra, men ska antagligen inte ha det så sen eftersom ramarna är lite för stora för tavellisten + att jag ska ha bokstäver där ju. När vi nu tar tag i det projektet. Men ja, tänkte visa nya tavlorna iaf :) Som ska bli vita, som sagt. Vill bara förtydliga haha. ;)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Audrey är (var) vackrast i världen :-) Min favvis! Kram och trevlig vecka

2008-10-05 @ 21:50:46
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0