Lista

Hittade en lista inne hos Fanny.

1. Vad heter du? Jennica E M P Forss ;)
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Gillar att ha ett ovanligt namn så det är bra som det är :)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? O herregud, tur att inte pappa hade nån talan kan jag säga. Solange... haha.
4. Vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. Vilken årgång är du? 1984
6. Vart bor du? Västervik
7. Bott utomlands? Nej, men drömmen är London eller USA.
8. Flyttat antal gånger? 3. 1 gång med mamma o pappa till huset, sen från mamma o pappa till Christopher och sist med Christopher till större lägenhet.
9. Vart skulle du vilja bo? Takvåning på Manhattan, och senare här i Västervik i nybyggt hus inrett helt i min smak.
10. Vilken skolklass? Just nu, olika på Komvux ;)
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag vill starta eget, och gärna nåt med djur eller inredning.

UTSEENDE
1.
Hur lång är du? Kort
2. Hur mycket väger du? Too much... I'm trying...
3. Hårfärg och frisyr? Mellanbrun, bara tråkigt utväxt i hästsvans oftast.
4. Ögonfärg? Mörkblå.
5. Mest nöjd med? Mina tänder och vader.
6. Minst nöjd med? Min vikt.
7. Skostorlek? 34-35, mini!! :)
8. Glasögon? Perfekt syn!
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Endast hål i öronen.

FAVORITER
1. Filmer? Mamma mia!
2. Låtar/Artister? Allt på radion i princip. Älskar Gavin DeGraw!
3. Årstider? Hösten
4. Mat/dryck? Wok och lättdryck. Men gärna CocaCola då och då.
5. Djur? Älskar alla djur, men katter ligger mig varmast om hjärtat. Har 2 st. <3
6. Färg? Vitt och svart.
7. Parfym? Använder aldrig parfym.
8. Tv-program? One Tree Hill
9. Ämne i skolan? Engelska
10. Sysselsättning? Inreda lghtn, gosa med katterna, träffa vännerna osv

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Använder tjocka koftor som jacka just nu.
2. Vad använder du just nu för skor? Olika, har tre par höststövlar jag varvar med..
3. Favoritfärg på kläder? Brunt och grått, dock har mina vänner fått för sig att jag älskar skrikiga färger haha.
4. Favoritmaterial på kläder? Stickade koftor
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nåt varmt och mysigt.. kallt nu!
6. Favoritaffärer? HM och Ellos.se
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Köper mest inredning faktiskt så blir inte många kronor. Dock köper jag mkt kläder på kredti, fy mig!! 
8. Favoritmärke? Bryr mig inte om märken, köper det jag tycker är snyggt och billigt.
9. Vad har du för byxstorlek? Använder inte byxor.. endast tights och då har jag S.
10. Vad har du för tröjstorlek? Medium just nu, när jag va normalsmal hade jag XS (jag är ju kort).

DIN LÄGENHET
1. Stort, liten eller mitt emellan? Stor för att vara en tvåa: 70,5 kvm.
2. Vilken färg på väggarna? Vita.
3. Vilka färger går lägenhetens inredning i övrigt? Mest vitt.
4. Favoritmöbel och varför? Våran nya fina säng med dem fina sängborden till :)
5. Vad vill du ändra på? Måla resten av väggarna vita, renovera lite mer i köket och badrummet skulle jag gärna renovera men det känns onödigt här.
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Ja, två tjockisar. Vill ha nya!
b) Video/dvd? En dvd och en video.
c) Dator? Varsin bärbar (jag har en gammal skrutt) och en stationär.
d) Stereo? Ja, i förrådet ;)
e) Telefon? Ja, varsin mobil och en vanlig bärbar.
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Andra lägenhetshus samt skog och busshållsplatser.
8. Vad gör du oftast hemma? Bloggar, gosar med katterna, inreder och ändrar och ändrar tillbaka ;)
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Christopher och katterna.
10. Favoritpryl i hemmet? Nya sängborden.

BLANDAT
1.
Vad heter din morfar? Han hette Charlie (Charles)
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Använder ingen jacka nu.
b) Jobbväska just nu? Inget jobb så ingen jobbväska ;)
c) Handväska eller liknande just nu? Pass (leg), nycklar.
3. Vad är du beroende av? Katterna och Christopher.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du?Inget.
6. Vad tror du på? Djurens rätt.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Tror inte på sånt.
8. Vad köpte du senast? Glass hehe.
9. Har du nåt husdjur? Två katter.
10. Vad bor du i? Bostadsrättstvåa.

GREJER
Plånbok
: En röd
Tandborste: En cerise
Smycken: Älskar halsband och armband!
Solglasögon: Aldrig gillat att bära solglasögon, känner mig otroligt obekväm i det.
Underkläder: He, ja det alla andra använder?
Nagellack: Orkar aldrig ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin

vilken rolig lista! :)

den ska jag också göra när jag har tid.



www.jkhbdesign.se

2008-10-03 @ 23:16:41
URL: http://jkhb-design.blogspot.com
Postat av: Thina

Du är så klok!! Tack för din kommentar!! Kramar

2008-10-04 @ 14:22:18
Postat av: Johanna

Hej tjejen!

Allt bra med dig?

Nu har jag varit sådär dålig på att både blogga och att svara på kommentarer. Fy på mig!:P

Det gick bra hos veterinären när vi väl fick komma in, de hade såklart fått ett akutfall med en hund som måste opereras när vi kom dit, så vi fick vänta i nästan 1,5 timme innan de kollade på Freja. Behöver jag säga att hon började bli lite rastlös i transportburen innan hon fick komma ut? Som tur var så satt det två långhåriga, fluffiga hundar i väntrummet som hon kunde spana på:) Hon fick medicin som hon har ätit i lite drygt en vecka, fick sista gången i torsdags. Så nu är hon mycket piggare!

Vad händer för dig i helgen?

Kraam

2008-10-05 @ 00:12:08
URL: http://inside.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0