Halltapet

Tillbaka! :) Imorn är jag tillbaka på riktigt, då har jag massor att visa :) Fick mina Kivi-lyktor idag bl.a.

Tänkte bara visa vilken tapet jag äntligen bestämt mig för till hallen. Det blir denna från Eco. 349:-/rullen känns ganska humant då vi bara behöver två.

Kanske den blir lite plottrig, men väggen är ju inte så stor (ca 3½ våder) och stor del av den täcks ju av jackor och skoskåp. Det blir bra! Nu ska vi bara bestämma oss för att göra iordning hallen också. Tapeterna blev helt bubbliga sist vi målade så vi har ett jäkla underarbete framför oss. Blir iaf till å måla vardagsrummet först, där e det bara att måla.

Nu ska jag göra två tavlor av tapetproverna. Kan visa imorgon, eller så väntar jag till dem sitter uppe. Har nämligen ingen slagborr hemma nu.

Bild: Måleributiken

PS. Ni som undrar vart jag tagit vägen på msn... kanske tillbaka imorn, får se. DS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Spännande med tapetsering. Det kommer garanterat att bli jättefint :) Jag ser fram emot att se resultatet! Kram, Sofie

2008-10-16 @ 21:13:32
URL: http://syssla.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Vilken läcker tapet, det blir nog jätte fint, ska bli kul att se hur det blir!

Ha en bra dag.

Kram Rebecka

2008-10-17 @ 09:25:29
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: thessan

Den tapeten blir säkert jätte häftig! Kram

2008-10-17 @ 13:53:57
Postat av: elinda

Vilken snygging till tapet! Vi fick godkännt av hyresvärden att tapetsera om i våran hall också! Så imorgon blir det att kika på tapeter =)

2008-10-17 @ 20:57:49
URL: http://elindalalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0