Bilder kommer!

Hej!

Var ju som sagt på Ikea (bl.a) igår, och som vanligt fanns ju bara hälften av det jag skulle ha, så jag kom ju inte direkt hem fattig om man säger så... Däremot har jag varit på stan idag och köpt lite smått och gott. Bland annat ett vitt överkast som aldrig har funnits inne på Hemtex när jag skulle ha det, så nu slog jag till! Tänkte först vänta till nästa gång dem har 50% på hela butiken (länge sen dem hade det nu?) men så tänkte jag att det är bäst att passa på när det väl finns, och så himla dyrt var det ju inte till nypris heller (349:-). Så äntligen ett vitt fint överkast! Behöver vi inte "slänga ut" mer pengar på snygga sängkläder, nu duger dem vi har ett tag till :) Däremot kan jag inte bestämma mig för vad jag ska ha för accentfärg i sovrummet, så det blir kuddlöst så länge. Bilder kommer när vi fått upp tavellisterna jag köpte på Ikea.

O ja, eftersom jag varit på stan och så idag har vi inte hunnit få upp tavlorna i vardagsrummet. Om jag ska vara riktigt ärlig har jag inte ens gjort den andra tavlan. Fortfarande. Haha. Så några bilder hinns nog inte med idag. Möjligtvis någon sneak-peak ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Thina

hemtex hade ju rea, tror det var 50%, förra veckan!

2008-10-28 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0