Småförändringar

Halloj!
Lär bli lite sånna här ströinlägg när andan faller på, helt otvunget. Roligast så :) Idag kände jag för att ändra om lite mellan rummen, och självklart måste jag ju fota till bloggen :)
Idag var det köket som fick sig en omstyling. Obs, kokböckerna ska självklart bytas till lite andra, dock får ju Jamie Oliver vara kvar såklart :) Ska köpa mig A piece of cake bland annat.



Stör mig verkligen på vägguttagets placering, men what to do liksom. Jag överlever väl ;)
Funkar det då eller var det bättre innan? Jag vet inte jag, men å andra sidan blir jag ju aldrig nöjd. Får nog ringa Roomservice eller nåt snart :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Så himla fint! Så mycket mysigare men ändå stilrent än innan,verkligen kanoners.Duken o det där fatet va ju verkligen pricken över allt.åh så fint...AVIS=) puss vännen min!

2008-11-28 @ 12:46:23
Postat av: Elin

Å vad jag gillar frukt/kakfatet!

2008-11-28 @ 17:14:27
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Mari

Ibland kan små förändringar göra mycket......det är det som är det roliga.



En sån duk har din granne i huset mitt emot, hon fick den av mej när jag var nere i september, superfin men tyvärr var den för lång för mitt bord.



Kram och ha en bra dag!!

2008-11-29 @ 07:02:40
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Jenny / Pyssliga Jakobs

Tycker du gjort fint :-)

Svar: Nä jag betalade enbart frakt om jag inte minns galet. Jag tror detta lager fanns i Holland - iaf skulle ev returer dit om jag inte är helt ute å cyklar. Men nix, ingen tull bara frakt.

2008-12-01 @ 16:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0