Varm kväll

Va varmt och skönt det har varit ikväll! Vi kom hem från mina föräldrar för en timma sen. Katterna har fått vara ute i 4 timmar ikväll! Skönt tyckte Bioz. Rena rama skräcken tyckte Bianca ;) Fast mot slutet släppte det lite och hon kunde slappna av lite mer. När vi kom hem fick vi duscha av Bioz (för andra gången den här veckan!) för hon kröp under altanen och blev hur smutsig som helst. Det gjorde Bianca med, men försök duscha henne liksom... mission impossible. Så liten men ändå så stark..
Pollykakan var ingen höjdare direkt om jag ska vara ärlig. Möjligt att den blev misslyckad, men särskilt god var den iaf inte. För söt och seg för min smak. Kommer iaf ett recept sen för den som ändå vill testa den själv :)
Nu ska jag äta lite (Pollykaka? haha), så kommer det bilder senare i ett separat inlägg.

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0