Tjingeling!

Blev inte att vi åkte till mina föräldrar, vi började kolla igenom våra räkningar och sen sprang tiden iväg och vi insåg att det var för kallt. Stackars katt liksom, om man drar ut henne i bara 10 min.. snacka om besvikelse för liten :(
Vi får ta det på till exempel måndag istället. För imorn ska vi till min älskade mormor på middag! Blir jättetrevligt, som alltid där :) Tror att vi blir ganska många! Morbror med familj vet jag kommer iaf.
Nu har vi precis varit och köpt chips o dip till Eurovision. Hade totalt glömt bort att det va idag tills jag kollade TV-guiden om det va nåt bra på tv ikväll, hihi. Det var det ju! ;) Heja Charlotte! Jag tror hon har en ganska stor chans att ta hem det! Hon har ju gjort det förr och då med samma startnummer som ikväll. Eller vad tror ni?

Har även lagt upp en del saker på Tradera idag, här kan ni se mina auktioner.

Nu ska jag stoppa i lite kläder i tvättmaskinen! O leta fram lite fakta om Selma Lagerlöf. Hörs sen!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0