Good morning sunshines! :)

Vaknade för rätt länge sen, men legat och dragit mig litegrann... idag står det plugg, bak och gå ut med Bioz på planeringen. Får se om mami o papi vill komma på en fika sen oxå :) Juste! Har ju fått mina vita tygskor + topp från Ellos, det måste ju hämtas ut sen! :)
Madde skrev precis att det blir en vecka med barnen igen :) Alla dagar utom idag och kanske inte torsdag heller, det får vi se. Hon vet nog tiderna lite närmare efter jobbet idag.
Jag borde ringa chefen på mitt eventuella sommarjobb med och fråga om det blir nåt eller ej... Var typ 3 veckor sen jag pratade med honom nu och han skulle ringa när han visste nåt..? Jag får väl ta mig i kragen :P Jag har, för er som inte vet, fruktansvärd telefonskräck :S
Nehepp, man kanske skulle äta lite och duscha o klä på sig och så vidare, hihi. Klockan e snart 12 och jag har nyss gått upp liksom... bra bra :)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hehe sådan mor sådan dotter ;)

2008-05-26 @ 12:53:11
URL: http://tgif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0