Gomorron torsdag!

Satte klockan på 9.15 men jag snoozade till 10. Gick upp och tog hand om lite tvätt. Ska strax stoppa i en ny maskin. Sen en dusch. Sen ska vi packa in katterna i bilen igen och bege oss bort till mamma o pappa. Mysigt! Funderar på om vi ska ta och köpa fästinghalsband till dem först. Det var nämligen en fästing som kröp på Bioz när vi var ute häromdagen. O jag e så överbeskyddande med mina katter :) Det första jag tänker på är inte hur äckligt det blir o ta bort fästingen, utan jag tänker på om dem skulle bli sjuka av dem... uscha! Äckligt också förstås..
Iaf, jag har inte ringt sommarjobbschefen idag för vi tänkte att vi kan passa på att gå ut dit imorn när jag har barnen. Eftersom det ligger ute på Lysingsbadet så kan vi ju samtidigt tillbringa dagen där ute. Kan ju bli mysigt! :) Men vi får se vad väderleksrapporten säger och vad tiden blir o så.. Men en tanke iaf!
Nu ska jag fixa klart tvätten och sen göra iordning mig. Gissar på att katterna (läs Bioz) vill komma ut så fort som möjligt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0