Fullt upp

Tjing!

Hann inte uppdatera något förut på dagen, sov länge (eftersom jag somnade igår eftermiddag) och sen var det bara fort in i duschen och iväg till farmor. Det var bara jag och älskling + mina föräldrar där. Blev bjudna på väldigt gott fika iaf :) Tack söta farmor!
Nu är det väl tänkt att vi ska käka middag (vad?) och sen åka med Bioz till mina föräldrar så hon får va ute lite. Ja, vi har en katt till men hon hatar att vara ute. Så fort det kommer på tal (dvs antingen buren eller kopplet kommer fram och ja, vi har testat utan koppel men hon vill inte då heller) springer hon och gömmer sig. Haha, sötnosen. Men känns skönt att veta att hon trivs inne iaf. :) Bioz däremot trivs överallt. Finns inte en gnutta rädsla i den katten inte. Skönt det med! Tar med koppel så jag kan visa Bioz in action! Jag är dock fortfarande livrädd att ta ut henne fortfarande eftersom hon stukade ena benet förra sommaren. Vi trodde hon hade brutit det först eller att det var ur led eftersom hon drog upp det så konstigt. O va hon skrek och fräste. Det var nog det värsta jag varit med om. Fick åka till veterinären efter några dagar (dem ville avvakta) och när dem rakade av pälsen var hon alldeles blå. Min stackars lilla pälsboll :( Men jag kan ju inte gå och va rädd, hon måste ju få komma ut lite. Bara att inte tänka på det.
Nähe, om man skulle bestämma nåt att äta så det inte blir ännu kallare ute innan vi kommer iväg. Känns lite taskigt att ta ut henne bara 10 min för att man själv fryser.
Hörs sen!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0