En utedag med barnen

Tänkte lägga upp lite bilder från dagen när jag tog med barnen (Nanny hihi) bort till mina föräldrar och satt ute på en filt i solen. Härligt! Brände mig dock rejält.. jag har ju tyvärr inte lyckan att bli brun :( Bara bränner mig. Det börjar med att det är knallrött, sen blir det prickar/eksem, sen flagnar det bort, sen blir det vitt igen :( Får aldrig känna mig riktigt sommarfräsch, lite trist. Har heller aldrig hittat nån bra BUS, nån som har nåt bra förslag?
Hur eller hur ;) Här kommer bilderna..
image80
Tittut söta unge!
image81
Passar man som Nanny eller? ;) hehe.
image82
Min mamma var populär idag :)
image83
Alicia fick en god knäckemacka...
image84
...då blev hon så hääääär glad :D
image85
Klart storasyster ska va med på en Nannybild oxå ;)


Nu blir det Gossip Girl och Desperate Housewives med en påse godis (fy mig!), sen (eller i en paus kanske) ska jag visa er mina nya skor! :)

Pussen så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0