Dreams of Californication..

Jag kan inte släppa min dröm om att åka till Kalifornien i några veckor (och varför skulle jag?). Jag tänker på det nästan hela tiden. Eller iaf väldigt ofta. Jag har iaf kommit en bit på vägen, jag har öppnat ett låst sparkonto som jag tänkte ha till detta. Men alltid finns det något annat som pengarna behövs till, så vi får väl se. Men drömma ska man göra! :) Sen så har vi ju det här med min flygrädsla. Har bara varit i London förut och det tog ju inte ens 2 timmar. Sååå... 15 timmar på ett plan? Hm... kanske man skulle flyga några fler korta sträckor innan? Men då kostar ju det och då tar det ännu längre innan min dröm kan bli sann. Vill jag uppleva Kalifornien får jag väl helt enkelt genomlida flygresan! Den blir nog inte lättare för att jag flyger några ggr innan ;P

image4
Newport Beach (vad annars liksom? hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0