Det blir nog plugg istället.

Det blev en Cornermeny idag! Gott med hamburgare och Coca Cola ju :P Fattar inte hur jag kunde tycka det var äckligt när jag var liten.. skumt det där. Hihi.
Jag blev åksjuk i värmen den lilla biten till Corner så jag vill nog inte åka på nån roadtrip längre. Får bli imorn kanske, fast det ska väl bli lika varmt då. Nä, det får bli plugg istället ikväll. Minst 2 uppgifter ska jag göra + göra klart den jag redan påbörjat. Så 3 då kan vi säga. Bäst o sätta igång!
Förresten så hade älskling sett fel på schemat. Han jobbar kväll måndag-onsdag och natt fredag-lördag. Så jag behöver bara sova själv 2 nätter nästa vecka ;) Dock på helgen, ännu läskigare ju, hihi.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0