Tankar om en ny säng

Vi ska ju försöka köpa en ny säng till hösten eller nåt och jag sitter och funderar på vad jag vill ha. Jag vet redan va sambon vill ha men för mig är det big no no. Han vill ha Malm-sängen i ek från Ikea. Jag ville oxå ha den innan alla andra köpte den. Nää jag vill inte ha samma säng som alla vi känner har. Dessutom är jag trött på våra Malm-sängbord så jag vill ju kunna byta dem med. Jag vill ha något liknande dessa som sängbord:

Jag kan även tänka mig den vita Malm-sängen, men eftersom den inte är kritvit går den ju inte att ha till vilka sängbord som helst, så nu funderar jag på att bara köpa två madrasser och ben till. Sen får vi väl tänka ut nåt för problemet med att katterna vässar sina klor på hörnen av sängen. Kanske nåt kraftigt tyg på hörnen och sen sånt där överdragstyg? Vill iaf inte ha nån kappa eller "kjol" eller vad man kallar det, för det funkar inte med katter. Det blir bara hårigt när dem kryper under sängen. Det som är bra med detta är att vi sparar typ 1500:- på att inte köpa stomme + att vi behöver ju faktiskt inte byta ut sängborden direkt. Ta lite i taget liksom. Ny säng måste iaf inhandlas! Ni ser ju hur vår nuvarande ser ut. Baksidan med att ha katt ;)

Dags för ny säng va? :P Dessutom e den bara 120 bred *trångt*

Hittade denna coola sängen på nätet, men kanske lite väl vågat för min smak, haha.

Men jäkligt coolt!

Kommentarer
Postat av: Sabrina Tonårshäxan

Haha, ja kanske dags att köpa en ny:D



Den va ju sjukt cool faktiskt, hahahaha.

2008-06-18 @ 19:47:16
URL: http://sabrina.blogg.se/
Postat av: Nilla

Det där med sängen känner man ju igen ;) men här är det ena hunden som åt upp en del av den som valp ..hm :)

2008-06-19 @ 11:28:26
Postat av: petrich - me gossip and fashion

hahahah! den sängen såg inte så häärlig ut :p

2008-06-19 @ 17:08:55
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0