Seriöst alltså..

...är jag seg eller är jag seg? Gissa vad jag inte har gjort sen jag skrev sist? Exakt. Pluggat. Suck, o nu kommer älskling hem om bara en timma. Jaja, jag får väl vara uppe sent och plugga.
Jag har heller inte hämtat mitt HM-paket för jag hittar inte mitt pass. Får hoppas att det ligger i bilen. Vart kan det annars vara? Jag som trodde att det alltid låg i min väska (använder det som leg just nu)... skumt.
Inte var det nåt roligt på tvn ikväll heller. Såg fram emot en massa olika program på olika kanaler, men inte en enda av dem går ikväll. Hänt?

Nu ska jag ta mig lite cheesecake. Vilket påminner mig om att jag skulle skriva receptet här... vilket minne man har. Haha.

Kram på er!

PS. Det skulle vara kul att veta vilka det är som läser min blogg. Ni är få men ungefär lika många varje dag. Är det samma personer varje dag eller olika? Skriv gärna vilka ni är! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Första gången jag är här :-)

2008-06-05 @ 21:01:50
Postat av: Lina

jag läser! :)

2008-06-05 @ 21:24:18
Postat av: Thessan

Jag läser nästan varje dag!!

2008-06-06 @ 10:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0