Nyttig dag

Gissa vem som försov sig idag? Inte helt utan mening iofs... men åh! Jag bara skjuter det framför mig.. imorn e det jag som går upp kl 9 och är ute på Lysingsbadet senast 10! Så det så! Om jag inte har barnen då förstås? Måste prata med Madde innan jag bestämmer nåt.
Nu har Christopher gått till jobbet. Hans första dag, spännande! :) Fast han jobbade ju där för 6 år sen så helt nytt är det ju inte. Men liiite nervös var han nog allt :P Kommer bli konstigt att äta middag själv idag... om jag nu gör det för tydligen kanske han skulle komma hem på "lunchen" runt 17... får se helt enkelt. Kanske redan hunnit äta då iaf. E man hungrig så e man ;)
Idag blir det iaf råplugg, som sagt, ska även hinna med att diska, städa iordning lite och tvätta några maskiner. En inte så händelserik dag att skriva om med andra ord, men ack så nyttig hihi. Just det, ska ju slänga ihop en cheesecake också, och så tänkte jag baka cheesecakemuffins samtidigt oxå ;) Gott! Recept kommer såklart!

Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Thina

Haha, soffvisning innebär att jag kankse ska visa min soffa för en som är intresserad. Men hon har inte hört av sig något mer, så kanske inget blir. Ja visst käkar vi något ihop då. Förslag? Kanske lax? Hahaha.
Jag hör av mig om tid...vi kan väl iaf gå och handla ihop imorn då...Kram kram

2008-06-02 @ 14:30:58
URL: http://pasadena.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0