Läsvärda bloggar

Har sett att många av dem stora bloggerskorna har listat dem andra stora bloggarna och skrivit vad dem tycker om dem (vissa mindre snälla än dem andra). Det tänker inte jag göra, för det är helt enkelt inte min stil. Däremot tänkte jag lista dem bloggar som jag besöker minst en gång om dagen för att dem är bra (läser många andra också för att det är kul att läsa fjortisbloggar haha). Detta är iaf mina favoriter (utan inbördes ordning):

*Stina-Lee - den mognaste av dem "stora" bloggerskorna. Superhärlig tjej med båda fötterna på jorden! Uppdaterar flera gånger om dagen och lägger upp massa bilder. Bara bilderna på hennes supersöta hundar gör det värt ett besök!

*Nevnarien - superduktig och ambitiös tjej! Går du in här, vilket du borde, måste du kolla igenom alla hennes kategorier för alla har dem något att häpnas över! Hon kommer gå långt :)

*Therez garderob - en härlig blandning av vardag, mode och så lite inredning. Här hittar man alltid massa bra inspiration inom det senaste modet!

*Tvillingmamma - låt er inte luras av namnet, detta är ingen typisk mamma-blogg utan snarare en inredningsblogg (med inslag av barnprat förstås), låt er inspireras av hennes superfina hus!

*Katta - söt och mysig tjej med smak för det goda i livet, dvs mat, inredning o mode ;) Ta en titt vettja!

*Inspiration och design - älskar du inredning men har dåligt med pengar? Här kan du få budgettips flera gånger om dagen! Massa tips på billiga varianter av designprylar samt hur du själv snickrar och pysslar ihop inredning!

Läser många fler, men detta var mina favoriter just nu!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Thina

Låter finemang. Jag hör av mig imorn om tid. troligen direkt efter jobbet...Kram kram så länge

2008-06-02 @ 20:23:02
Postat av: Malin Inspiration & design

Tack Snälla du!!!!! *Gla´ jag blir!*. Detta kommer göra hela min dag! =)

2008-06-03 @ 09:32:27
Postat av: Malin Inspiration & design

Hoppas min kommentar kom med. :S

2008-06-03 @ 09:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0