Kvällspromenad

Nu har vi precis varit på en liten kvällspromenad (eller nattpromenad kanske?) för att jag skulle bli av med min skallebank. Hjälpte lite, men har fortfarande ont :( Jag är väldigt dålig på att dricka om dagarna nu när det är så varmt så det beror väl på det. Sen så luktar det jättestarkt om det nya bordet vilket säkert oxå är en bidragande orsak. Hade lika ont igår och det var ju då bordet kom. På tal om det så funkar det fortfarande inte att ladda upp bilder, så får väl göra det imorn istället. Kanske kan ta nya bättre bilder då oxå, i dagsljus. Har ju lite annat att visa oxå. Bl.a mitt nya Koola Anna-linne som jag budade hem från Tradera, skitfint :) O så bilderna från dagens roadtrip till Stock och Loftahammar då. Sen blir det väl dem obligatoriska Nanny-bilderna imornkväll med ;)
Nu ska jag försöka plugga lite.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0