@ home

Nu är jag hemma igen. Inte skrivit så mkt idag på grund av att jag först var hela dagen hos mamma (typ direkt efter att jag ringt dit) efter att vi först varit runt i massa affärer och köpt jobbkläder till mig, sen gick jag bort till Madde nästan direkt när jag kommit hem. Men nu är jag iaf hemma igen.

Nu har jag alla kläder jag behöver utom ett par skor. Allt ska vara svart. Köpte tre kortärmade tröjor, en kofta och ett par byxor. Skönt att ha det gjort.

Sitter nu och njuter av att ha älskling hemma. Hade glömt bort hur tomt det är när han jobbar. Uscha. Kommer bli en ensam sommar det här. Men man vänjer sig nog och jag är verkligen överlycklig att vi båda har jobb!

Nu ska jag pussa lite på min älskling och fortsätta äta mitt godis och se på tv. Hörs imorn! Eller senare...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0