HM-paketet

Idag har jag varit och hämtat HM-paketet. Passet låg ju självklart här hemma. Hm... Iaf, så kunde jag ha det mesta. Tyvärr kunde jag inte ha världens snyggaste vita jeansshorts. Buhuu säger jag bara! Men vad gör man? Sen är jag lite osäker på denna:

Den är snygg och billig och jag skulle vilja behålla den, men den är lite stor i ryggen och jag måste ha hjälp för att få av mig den eftersom det inte är minsta gnutta stretch i den... Vi får se hur jag gör.
Detta kommer jag iaf behålla:

Armband på min minihandled :)

Ett långt linne som går att ha som "klänning" till leggings!

Ett vanligt kort vardagslinne.

Skitsnygg lång cardigan som jag kommer använda till leggings.


Nu har Christopher åkt till jobbet, så jag tänkte plugga och sen gå och lägga mig o kolla på tv. Vet inte om vi kommer gå på Isabells kalas imorgon. Älskling kommer ju sova länge och så känner han sig inte kry. Men present är fixad nu iaf! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0