Helluuuu!

Jag har visst blivit riktigt dålig på att uppdatera tidigt, klockan är redan 17 ju. Älskling slutar egentligen vid 16 men fick ett sms av honom förut där han skrev att han skulle jobba över. Vet dock inte hur länge. Så jag får väl äta själv, ska ju bara äta tacosrester från igår så är ju bara att värma. Yummie! :) Eller faktiskt, så tycker jag inte tacos är så gott längre. Vi har nog förätit oss på det, vi satt nästan och grimaserade igår. Nä tacka vet jag riktig mat som wok osv :) That's yummie!

Har inte så mkt vettigt att skriva nu så jag återkommer senare! ;)

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Heej. Joo den vita hunden är min men vi bor bara hemma här över sommaren annars bor vi i lund :) så vovvsingen fick ju självklart med följa med :)

Hoppas allt är bra med dig!

2008-06-30 @ 21:04:06
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0