God morgon solstrålar!

Idag är jag inte pigg inte, tror jag fick en knäpp i natt då jag insåg att jag börjar jobba om två dagar och att det är slut på att sitta uppe länge och att ligga och dra sig om mornarna.. så vad gör jag? Jo jag är uppe till typ 5! Haha! Jaja, men jag kom upp skapligt idag iaf, halv 11 tror jag klockan var. Skulle ju upp och ringa chefen om när jag ska komma imorgon, men fick inte tag på honom.. får försöka igen. Vad gör jag om jag inte får tag på honom??
Idag står det plugg på schemat först (ovanligt va? haha), sen ikväll ska jag och Thina till Madde och ha Sex and the City-kväll, yey! :)
Älskling är inte hemma mkt idag. Han stack på brandinfo/övning med jobbet kl 8, kommer hem 12, och sen jobbar han mellan 15 och 24 :( Men det positiva e ju att jag får mer gjort när jag är ensam... säger jag och så sitter jag vid datorn och han kommer hem om en halvtimma, haha!

Tack för alla förslag till Bioz-bilden, just nu lutar det åt bild 2, eftersom jag tycker den passar bäst med Bianca-bilden. Som jag hoppas jag kan visa er snart!

Hoppas alla får en bra dag!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Svar: Ja, det vill jag ha till alla sommarfester :)



Förövrigt, underbar katt! Så himla fin bild också :)



Kram

2008-06-18 @ 13:21:53
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0