Ensam ikväll igen

Tjo, har nu kommit hem från barnen. Har inte gjort särskilt mkt idag. Blev inbjuden i Alicias tält ute på baksidan, men jag gick ur ganska fort när jag upptäckte att det va fullt med kattkiss hihi ;) Tur jag e van! haha.
När jag kom hem möttes jag av det tråkiga msn-meddelandet att Thina är sjuk och inte kommer ikväll :( Jag som tvingade älskling att steka kyckling till oss innan han gick till jobbet. Haha, så nu har jag både mat och efterrätt för en vecka framåt :P Blir ensam ikväll igen alltså, men det är ju tur att det är två av mina favoritprogram på tvn då: nämligen Gossip Girl och Desperate Housewives :) O så kanske jag kan få lite plugg gjort idag istället, som inte blev gjort igår. Allt ont har nåt gott med sig :P
Nu sitter jag och mumsar på en muffin hihi.

Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack!

Ja, visst vore det kul att ses nångång. Och ner till Västervik lär vi väl åka till flera gånger så :]

Annars är det bara bra. Lite jobbigt att jobba nu när det är så varmt, men tur att man kan få vara ute mycket iaf.
Hur är det med dig då? Har du sommarjobb på g? Vart har din sambo fått jobb då? Kul att han har fått börja jobba iaf.
Ha det bra! Kram

2008-06-03 @ 18:39:04
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0