Det närmar sig

Hej!

Nu är jag hemma från vilddjuren. Längtar till älskling vaknar, har inte träffat honom sen igår :( Han hade inte kommit hem än när jag gick i morse. Känns konstigt. Inte van vid detta, hihi :)
Idag ska jag plugga järnet (känns som jag alltid skriver det?), och idag måste det verkligen göras. För nu är det sista natten älskling jobbar, sen är han ledig 4 dagar från och med imorn, sen efter det börjar ju jag också jobba. Har vi otur är det sista gången vi är lediga tillsammans i sommar. Så inte tänker jag plugga då! Högst en av dem dagarna och då isf imorn när han ändå sover halva dagen. Sen tänkte vi åka till Ikea på söndag kanske. Vet ju inte om jag ska ha barnen nästa vecka. Om inte så tänkte jag att vi skulle åka nån mer stans, Öland kanske? :)
På tisdag ska jag ringa the boss oxå och höra när jag ska komma på torsdag då jag ska dit och lära mig lite och bli hemmastadd. Sen på fredag börjar jag! Bara en vecka kvar nu. Det ska bli så roligt! Jag hoppas verkligen att jag kommer trivas och att det blir lika roligt som jag tror :) Om inte annat så får jag ju lön iaf :)

Vad ska ni andra göra på midsommarafton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0