Blogg-flytt?

Min blogg ska tydligen flytta nu till den nya plattformen (?) så jag vet inte om jag kommer kunna logga in på några dagar från och med i natt.. men det återstår väl att se. Jag som hade tänkt roa mig med att blogga imorgon natt när älskling jobbar. Vi får väl se om jag kan göra det nu. Bästa vore väl att sova egentligen, haha :P

Nu sitter jag och försöker ta mig ork att gå och duscha. Ska bort till mamma sen vid 4 och äta tacos. Min bror kommer också. Min älskling jobbar, pappa jobbar och brorsans sambo är inte hemma så vi ska äta tillsammans idag vi tre :) Precis som igår :)

Hm.. fick mail nu, min blogg verkar redan vara flyttad och klar nu. Yey ;)

Just det, ska hämta paket med kläder från HM sen också :) Hoppas jag kan ha nåt av det iaf hihi. O så beställde jag precis ett presentkort från GratisBio på 500:- på HM :) Lycka! Det är så välbehövligt nu med lite gratis kläder :) Vill du också ha gratis presentkort eller biobiljetter så klicka här och registrera dig! Du får 75 p direkt.

Nä, nu är det dags att duscha o lite så dagen kan börja någon gång. Hörs senare!

Puss hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0