Älskling bara sover

Fy fasen vad tråkig älsklings första lediga dag efter att han jobbat natt är. Han har sovit heeeela dan. Först sov han till typ 16, sen har han sovit i soffan och nu gick han och la sig runt 22... o här sitter jag rastlös och uttråkad. Har egentligen massa plugg jag bara måste göra, men det blir inte. Kanske skulle passa på nu? Imorn lär han ju vara piggare och då är det dessutom vår månadsdag (5 år och 9 månader) + att jag kanske ska ut till Linda eftersom det inte blev häromdagen.
Men nu funderar jag på att skala lite räkor och sen kolla på Sex and the city m.m, så får vi se om jag orkar plugga lite sen ;)

PÖSS 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi,hoppas din sambo är ett lite roligare sällskap idag:P

Är det raskatter du har?

Och nu är jag lite nyfiken, hur hittade du min blogg?:)

2008-06-27 @ 13:49:21
URL: http://inside.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0