Ytterligare ett HM-paket

Haha, man kan tro att jag inte gör annat än beställer kläder hela tiden. Men det där går verkligen i perioder för mig. Idag fick jag iaf hem en jättesöt klänning (från barnavdelningen hihi) och en skitsnygg jeansjacka. Nöjd! Försökte fota mig själv i spegeln, men det gick inget vidare så får vänta till älsklingen kommer hem så får ni se det då!

Fan, fick mail från Buzzador nu att jag inte kom med i denna kampanjen... (man får testa grejer gratis och sen säga vad man tycker om dem)... typiskt när det verkligen var en grej som vi skulle behöva! Nämligen ett medel för katter som ska göra att dem inte får mjäll och att dem tappar mindre hår. Bioz fäller huuuur mkt som helst året runt och hon har även lite mjäll ibland. Åh, så besviken jag blev nu! :(

Yeah, yeah. Hör sen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha,vilken tant!

Ja, vi har "bara" en katt, än då länge:D Men jag har två till katter (du vet sånna här vanliga bondkatter, hihi) som bor hos mina föräldrar, så vi brukar ta med Freja dit på helgerna så att hon får träffa nån katt ibland i alla fall. (Sen kanske inte grabbarna gillar det lika mycket som henne direkt:P).



Jag fick hem lite kläder från HM jag också för någon dag sedan, det är ju så roligt att få hem lite nya kläder:)

Knäpp kort sen nu, jag är nyfiken på klänningen!

2008-07-04 @ 12:14:27
URL: http://inside.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0