Visfestivalen 2008

Den kom och den tog slut. Visfestivalen 2008 är över. Var ute ikväll. Först satt jag, Madde o Thessan hemma hos mig och förfestade lite, sen gick vi hem till Thina som hade fest. Efter det blev det stan. Thessan gick hem först, men jag o Madde var inte särskilt sena med att gå hem vi heller. Kom hem ca 2. Haft det trevligt iaf! Dock blev det nyktert för mig ikväll. Hann bara dricka en öl innan min mensvärk gjorde sig hörd. Fick bli en Ipren och då ville jag inte dricka samtidigt. Hellre nykter och inte ha ont, än onykter och ha ont. :)
Lite bilder kan jag ju bjuda på med ;)

Finaste Madde hemma hos mig.

Söta Thessan hemma hos mig.

Fina Thina med sin Kristian hemma hos henne.

Min fina Thina <3

Thina (t.h.) med sina systrar.

Thina o jag.

Madde o jag.

Thessan o jag.

Thina med sin syster i ett öltält på stan.

Thessan o Kristian i öltältet.

Thina o Madde i öltältet.

Tack för en trevlig kväll mina underbara vänner! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Halloj!



Hoppas du hade det kul igår!

Roligt att få se lite bilder därifrån :]



Japp, det är dem tidningställena som även Dinka har. Vad duktiga ni är som tänkt göra såna själva. Så duktiga är inte vi :p

Lampan i köket kostade 890kr. Plus sladd som jag köpte på IKEA för 19kr. Och den finns i vitt också :] Jonas trodde inte sina öron när han hörde vad den kostade. hehe. Smakar det så kosar det. Men kan hålla med honom om att den var lite dyr...



Ha de! Kram

2008-07-13 @ 13:39:39
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0