Uppe med tuppen!

Ah fy fan, va länge sen jag va uppe så här tidigt, haha. Ska strax bort till Madde, ska ha barnen idag till 14-tiden. Var ju där iaf igårkväll och då frågade hon om jag kunde vara barnvakt idag, o det e ju klart att jag kan :) Blev dock inte många timmars sömn i natt... får nog sova när jag kommer hem. Eller hålla mig vaken o somna tidigt ikväll. Gick o la mig vid 2 i natt för att jag tänkte att några timmar behöver jag ju iaf, men var ju inte ett dugg trött så somnade inte förren 4-5 iaf. O inte ens då fick jag sova.. Bianca! Så har sovit till och från under ca 2½ timma. Yey liksom. Klockan ringde 6.40 hihi.
Nej, dags att rusa, ska vara där borta senast 7.25. Hörs sen! (om jag e vaken hihi.)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0