Trött på det här nu!

Hej bloggen!

Fy satan i gatan vad jag hatar den här dagen. Är så trött på mensvärken nu så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen. Börjar bli rädd att det inte ska hinna gå över till på lördag när jag ska ut och festa. Vore så typiskt nu när det väl händer nåt skoj. Men jag ska inte måla fan på väggen än ;P
Idag skulle jag egentligen träffat Cissi o Linda på stan, men dem fick helt enkelt klara sig utan mig. Gick nog bra, hihi :) Istället har jag legat och glott på tv, städat och varit allmänt trött på't. Har även umgåtts med min bästa vän Ipren. Thi.
Ikväll ska jag trösta mig med chokladpudding och grädde, mums! Gick ju bra att vara nyttig, eller vad säger ni? Hehe ;)
Nä, ska ta tag i disken nu. Hörs kanske senare, är inte alls på blogghumör idag..
Hoppas ni har det bra där ute!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

tack :)

hoppas du känner dig bättre nu!

2008-07-10 @ 22:58:45
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0