Svalöv ska utgå

Min älskade vän Cissi har varit på Ikea idag, och hon skickade ett sms till mig förut och informerade att serien Svalöv ska utgå inom kort. Fatta va ledsna vi blev nu eftersom vi båda vill ha dem sidoborden (som sängbord) plus att Cissi vill ha soffbordet i den serien (fast jag hade för mig att du ville ha ett annat Cissi?). Ni som inte vet vad jag pratar om så är det alltså dessa sidoborden som jag bloggade om för ett tag sen:

Jag är så besviken nu! Dessutom verkar det som att dem har höjt priset på dem. Förut kostade dem 695:-, nu står det helt plötsligt 799:- på hemsidan. Är det bara för att dem tänker att folk passar på att köpa dem nu innan dem utgår så då höjer dem priset för att tjäna lite extra på det? Dåligt isf! Dem borde ju sänka om det är en utgående vara.. Hur ska jag lyckas få ihop 1600:- på kort tid när jag inte har nån inkomst? Det är jämt så här när vi bestämmer oss för nånting, då utgår det.. alltid så med Ikea! Faan va ledsen jag blev nu..

Kommentarer
Postat av: Cissi

ja,man blir så j*vla sur! uscha! ah,ne ja vill ha de avlånga,inte de med glas skivan,utan de andra. först va ja inne på ett fyrkantigt,men de e föööör stort...puss

2008-07-22 @ 20:30:10
Postat av: Thina

Tråkigt, men kankse bättre om ni sprarar undan först, typ 2000, och SEN bestämmer er för något under det beloppet, kommer ju nytt hela tiden...

2008-07-22 @ 20:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0