Strålande!

Idag är en bra dag (förutom att älsklingen strax går till jobbet då). Först fick jag ett sms av Cissi som frågade om jag ville komma till henne ikväll, såklart jag vill liksom :) Måste bara ringa henne först o tala om det, haha. Sen öppnade jag IF Metall-räkningen. Big surprise! Sänkt avgift från och med denna månaden :D Big smile! Hihi. Jag som klagat över att jag får betala nästan 500 spänn i månaden utan att få nåt tillbaka från dem, o så sänks den! Kan inte bli bättre :) Men för att klaga lite då så är den ju fortfarande för hög ;)

Nu ska jag umgås med älskling i 20 min innan han går, sen ringa Cissi o så få i mig nåt att äta. Hm.. o ringa mamma om skjuts kanske? Hihi.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0