Still up!

O nu är det morgon och Netto öppnar om 45 min. Frågan är om jag får med mig älskling, han ser ut att sova gansk gott =/
Känner att jag måste hålla mig sysselsatt idag om jag ska klara av att vara vaken till iaf 21 ikväll. Blir nog många blogginlägg med andra ord. O jag får absolut inte lägga mig ner och vila nånstans för då somnar jag direkt! Inte särskilt sunt kanske att vara vaken så här länge, men det är verkligen det enda sättet för mig att vända tillbaka dygnet. Nu är det för sent hur eller hur, jag kan inte gå och lägga mig nu, då förvärrar jag ju bara dygnet ännu mer.
Nehe, har precis tagit en dusch så man kanske skulle ta o klä på sig och sen äta lite frukos? Mmm, låter som en bra idé :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0