Söndag

Ensam hemma idag. Älsklings enda lediga dag denna omgången. Men jag valde att stanna hemma när han åkte till sina föräldrar för att träffa sina syskon som är där på besök. Tänkte jag lika gärna kunde vara hemma o städa och göra annan nytta. Så jag har diskat och håller på o tvättar för fullt. Tänkte plocka iordning lite och sen dammsuga också. Välbehövligt om man säger så ;) Ska försöka plugga lite också om jag hinner innan han kommer hem, annars får jag göra det lite senare. Städningen först iaf.

På onsdag drar vi till Ikea och provar sängar! :) Tänkte att det är bäst att veta vad vi ska ha innan vi drar med oss släp, annars kanske det blir dyrare än vi har råd med o så står vi där med ett släp men inga sängar. Så det blir bättre så här! Tänkte också att vi då kan passa på att köpa alla smågrejer såsom ben, kopplingsbeslag osv. Så man inte står där med madrasserna och så är benen slut eller nåt. Känns skönast att ha allt sånt innan på nåt sätt. Ikea är ju annars känt för att ha slut på saker när man kommer dit. O har vi köpt ben så måste vi ju köpa madrasser sen, ingen återvändo liksom ;) Hoppas också på att kunna köpa lite annat när vi ändå är där. Ett nytt dekorationsträd t.ex. Sen vill jag ha en ny lampa till köksfönstret. Känns ju onödigt att bara åka dit för att prova sängar. Nåt måste man ju köpa, eller hur? :)

Nu ska jag fortsätta med städningen, hörs senare!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh,du vill inte kolla den där klänningen då gumman? vill så gärna ha den,du kan få pengar om ni inte har råd o lägga ut så länge. puss

2008-07-20 @ 21:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0