Snabbmat och film

Nu har Thina och Kristian precis gått hem. Det blev snabbmat och två filmer istället för minigolf och film. Älskling kom hem så sent från jobbet och var helt slut (han somnade till ena filmen hehe) så vi tar minigolf nån annan dag istället. Vi såg iaf Rendition (seg) och Bee movie (rolig!!). Så det har varit en trevlig kväll! :)
Nu ska jag nog kolla om det finns några nya avsnitt på Days.nu, annars blir det tv och sen sova.
Hörs sen eller imorn!

PUSS

Förresten... Försökte få en bild på mig o Thina, men hon vägrade vara med på kort (hon som är så söt!) så tyvärr inget roligt foto nu :( Men jag ska kanske ut med henne och hennes kompisar på visfestivalen, så då kan jag passa på när hon e lite lullig haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0