Smärta

Anledningen till att jag inte uppdaterat sen igår morse är att jag somnade i soffan igår, sen gick jag och la mig 21.30. Idag gick jag upp 10.30 och hade dem hemskaste menssmärtorna på flera år! Så hela dagen idag har gått till att ha ont, duscha två ggr, knapra tabletter som inte hjälpt, gråta och nästan svimma ett antal ggr. Nu ligger jag i sängen och mår hyffsat iaf. Äntligen så hjälpte en tablett! Stackars älskling hade jättesvårt att gå till jobbet nyss (ja han fick jobba även idag... 15-24), han visste inte att det var så illa när dem ringde in honom, jag satt ju i duschen och grät. Så jag skrev ett sms till honom nu att jag mår bättre så han slipper oroa sig <3 Hoppas han slipper jobba imorn bara för fredag-lördag-söndag ska han ju jobba natt, så han måste ju få vila upp sig lite innan dess.
Nä nu ska jag försöka sova lite. Finns inget skönare än att sova efter mensvärk!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Thina

=( Va jobbigt gumman! Sånt e så himla jobbigt! Tur att smärtan släppte lite till slut! kramar om hårt

2008-07-09 @ 20:12:58
Postat av: Anonym

Stackars dig, mensvärk är ingen höjdare...kramar

2008-07-10 @ 10:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0