Säng, säng, säng..

Det är bara en tidsfråga innan vår säng faller ihop. Nu har Bianca lyckats klösa sig in till fjädringen. Hon får inte ens tag i nåt med klorna längre när hon försöker vässa dem på sängen. Den är en hemsk syn! Jag skäms verkligen för vårat sovrum och vill bara stänga dörren dit in så fort det kommer någon på besök.
Jag vill ha en vit säng (helst) men älsklingen fortsätter att envisas med Malm i ek. Jag känner inte för att köpa en "så länge"-säng. För blir det Malm i ek kommer jag inom en snar framtid vilja byta ut den igen. Gick in på ILVAs hemsida och hittade denna snygga sängen och sängborden i valnöt.


1699:- i 160-bredden som vi vill ha

649:-/st



Men det kanske inte är bra att blanda in ett till träslag i lägenheten? Gash, jag vet inte... jobbigt det här. Vi behöver verkligen kosta på oss en ny säng och då vill man ju köpa en båda blir nöjda med. Köper man en vit eller en i valnöt så tillkommer ju nya sängbord och byråer också eftersom det vi har nu är i ek. Så billigast och enklast är ju Malm i ek. MEEEEN jag skulle så gärna vilja ha något annat! Hur skulle ni ha gjort? Ska jag låta sambon bestämma för en gångs skull? :)


Kommentarer
Postat av: Thessan

Kanske bäst att låta honom att bestämma ett rum! =) Men jag håller med dig om att vitt är snyggast, du kanske kan visa honom alla grymt snygga vita alternativ, så kanske han ändrar sig! kram

2008-07-14 @ 12:10:52
Postat av: Thessan

Jag har hittat en jätte rolig sida, där man kan få massvis med ideér, du borde visa upp din lgh där, den är ju såååå fin!!! Adress: www.styleroom.se

2008-07-14 @ 12:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0