Pluggproblem

Jag sa nog lite för mkt i mitt förra inlägg. Alltså, det har snart gått 4 timmar och jag har inte fått ett dugg gjort på tentan, och då menar jag verkligen inte ens EN mening! Jag har fastnat totalt! Lämnade dem svåraste uppgifterna till sist och det är dem jag försöker mig på nu... men jag hittar inte ens ämnena till dem i böckerna. Liksom, hallå... hur ska detta gå? Jag har diskat och plockat undan lite iaf samt varit ute o källsorterat. Skönt att ha det gjort till älskling kommer hem iaf. O jag har ju faktiskt försökt att plugga. Mer kan man ju inte göra liksom. Men samtidigt så måste jag ju bli klar med tentan och för att bli klar måste jag ju göra dem här sista uppgifterna.. hm...?

Pratade med mamma förut och jag ska nog följa med henne till mormor imorn. Hon skulle dit och göra tomat- och äpplemarmelad till mig och min bror. Mums säger jag bara! Det är sååå gott! Har saknat det som tusan, var nog flera år sen jag åt det. Det godaste som finns att ha till stek och köttfärslimpa! :)

Funderar på att baka dem där muffinsen nu iaf, så kan jag ta med till mormor imorn. Mamma skulle ta med sig paj :) Om jag skippar chokladen ovanpå samt har i liiiite mindre socker och vit blockchoklad behöver jag ju inte ha fullt så dåligt samvete iaf ;P Just det, har ju dinkelmjöl oxå! Kanon!

PUSS

EDIT: Jag hade inga muffinsformar! :'( Man kan ju gråta för mindre alltså...

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha nej vad bra :P

Plus att ni slapp distansförhållande ^^

2008-07-06 @ 11:22:52
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Maria

Heja, heja, heja! You go girl!! Kämpa, kämpa!

Ge inte upp! peppning :]



Vet, lättare sagt än gjort. Själv har jag inte varit speciellt duktig än. Får se om jag är det nu i veckan som kommer. Vore mycket lättare om man hade någon kompis i närheten som man kunde göra sällskap med när man tex tränar eller promenerar.



Tack förresten! :] Blev riktigt nöjd med de nya köksmöblerna, fattar inte varför man köpte antikbetsade furumöbler förut. Det var iofs ca 3½ år sen, modet förändras snabbt :p



Jag tycker att den inredningstidningen var rätt bra, många snygga bilder och inte massa text o annat tjaffs som tex matrecept m.m. Dock lite dyr, 59:- Men kan va värt, den var rätt tjock. 244sidor.



Får se om vi målar om köket, är ju rätt sugen på det, men det kanske blir alldeles för vitt, kan det bli det? NÄ! :]



Vad jag vet just nu har vi inte planerat något om att åka på vis nästa helg, visste inte ens att det var...



Ha det bra o hoppas du haft det mys hos din mormor idag! Kram

2008-07-06 @ 19:11:00
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0