Onsdagkväll

Alla vet väl vad onsdagkväll betyder vid det här laget :) Tjejkväll hos Madde såklart! Alicia är ju bara för rolig alltså. Madde hade frågat henne häromdagen om hon hade några kramar kvar till mamma (Madde alltså). Då svarade sötungen "Nää, Jenka (jag) har tagit allihopa!" Hahaha! Hon har börjat skylla på mig nu fast att jag inte ens är där. Häromveckan sa hon att jag hade ätit upp alla ostarna, haha. Söto! <3
Nä, nu ska jag umgås lite med hjärtat innan han går och lägger sig, han börjar 7 imorn. Har inte träffat honom på hela dagen :(

PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallåj!



Nejdå, det är inte bara i eran släkt 25 anses som lite halv jämt. Men eftersom jag fyller mitt i semestertider så är det ju typ ingen hemma då som har tid att komma :p Och sen var det egentligen tänkt att vi skulle på 60-årsfest i Värmland på lördan men men... så det kanske blir att jag har fest för släkt och vänner lite längre fram istället :]



Vad hittas det på idag då? Själv ska jag nog ta o städa och baka :]

Ha det bra! Kram

2008-07-17 @ 13:07:46
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0