När ska jag få sova?

Lika trött som vanligt. Bianca är allt jag har att säga. O ja, husse var en bidragande orsak idag. Man kan ju faktiskt ge sina katter mat när man går upp innan man sätter sig med hörlurar framför datorn. Nee, men matte kan ju va vaken både på natten och på dan. Ja det va ett smart beslut. Hmpf.

Ikväll är jag ensam.. älskling börjar jobba kl 15 och slutar vid midnatt. Har försökt få hit nån kompis, men ingen är på :( Så jag får väl försöka fördriva tiden bäst jag vill. Ska iaf äta god mat sen :)

Nu ska jag väcka liv i älskling igen så jag får träffa honom nåt idag, sen ska jag ringa pappa och se vad han ville förut när jag sov.

Ha en bra dag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0