Myskväll med Madde o Alicia

Nu har Madde och Alicia gått hem. Vi käkade onyttigt (hm, får sluta med sånt imorn...), såg filmen Transamerica med Felicity Huffman, den gick på femman. Lite seg, men helt okej. Alicia somnade i soffan sötungen.

Gladare unge får man ju leta efter! :)

Snart kommer älsklingen hem, saknar honom! Imorgon ska vi ner och kolla motorcykelkortegen på stan, det är ju MC-dagarna här nu. Ska träffa Linda o Pär där nere. Ska bli kul att se hur Hampus reagerar på allt :) Sen på kvällen vill Linda ha med mig ut. Det var ju bestämt innan att vi skulle ut med Cissi också, men tydligen hade Linda glömt det så nu ska hon ut med Pär o hans kompisar (Hampus ska sova hos sin farmor) och då undrade hon om jag ville med. Så nu vet jag inte om Cissi ska med eller ej. Skulle ju va skoj o festa med dem båda. Men får se om jag hänger med eller ej. Är ju ändå ensam på kvällen imorn också så då kan jag ju lika gärna ha kul istället :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0