Lonely Sundaynight

Älskling gick till jobbet för drygt tre timmar sen. Har ätit lite gott och slötittat på tv. Inte mkt skoj på dumburken en söndagnatt vill jag lova.
Förut ikväll var vi borta hos pappa och firade honom, han fyllde 49 år idag :) Fikade och pratade lite skit :P På vägen därifrån såg vi en igelkott som sprang över gatan, och en bit bort satt en katt o tittade på den.. hihi, hoppas den inte blev attackerad bara =/ Men den har ju taggar så katten vill väl kanske inte va alltför närgången ;)
Imorgon, tisdag och onsdag är älsklingen ledig. Hoppas på fint väder och att vi för en gångs skull tar vara på hans lediga dagar och hittar på nåt. Vi säger hela tiden att vi ska hitta på nåt, men det slutar bara med att vi sover bort dagarna o sen degar framför varsin dator. Haha. Men det blir väl så. Efter 6 år tillsammans har man tyvärr kommit in i vardagen lite för mycket. Men jag älskar min prins! <3
Har så jäkla ont i mina vader (ja, av nån konstig anledning har jag ont i den andra också trots att jag bara hade kramp i den ena!), fattar inte vad jag gjort. Det enda jag kan komma på är att vi gick ner till stan igår, men hallå, det har jag ju gjort förr liksom?! Haha. Fick visserligen ont i vaderna då vi gick för att alla gick så fort... kan ju va det. Kanske var därför jag vaknade med kramp också. Skumt iaf.

Well, well... sova kanske? Får se ;P

PUSS

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jag är ledig på torsdag, vi kanske kan gå ner på stan och ta en glass på MC Donalds,om det är fint väder! Eller så kanske vi kan sticka upp till Mio och kika lite? kram

2008-07-14 @ 12:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0