Kramp

Tjo!
Vaknade tidigt i morse och hade kramp i vaden. Vaknade av att jag skrek rakt ut. Fy fasen va ont det gör alltså! Älsklingen hade inte kommit hem än så jag kunde ju inte få hjälp av honom att sträcka ut benet heller.. men jag fixade det själv. 5 min senare kom han hem, haha, ingen bra timing där inte :P Hade knappt sovit nåt när han kom hem för Bianca skulle bara hålla på och slicka på väggarna hela tiden. Så har sovit länge idag. Skönt. Älsklingen sover fortfarande. Hoppas han vaknar snart för vi ska bort och fira min pappa som fyller år idag. Skulle behöva äta mat innan dess också.
Fortfarande ont i vaden också, men det går väl över snart antar jag..

Vad gör ni en dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0