Invigning av Netto

Nu är jag hemma från Madde och nu har jag kollat på Sex and the city. Funderar faktiskt på att plugga lite nu. Eller gå och lägga mig. Kanske jag slipper RLS:en om jag går och lägger mig nu. Fast dem säger ju att om man har RLS ska man inte gå och lägga sig förren man är trött samt gå upp igen om man inte somnat efter en halvtimme. För att slippa besvären alltså. Så får se...
Skulle dock vilja komma upp senast halv 8 imorn så vi kan gå bort till invigningen av nya Netto. Vi ska få ett till Netto här i Västervik, och det kommer bli vår nya närbutik här istället för ICA Supermarket. Kanon! :) O imorn har dem massa billiga erbjudanden som man antagligen missar om man inte är där när det öppnar, lär ju ta slut för det var verkligen superbilliga erbjudanden! Men då måste jag antingen gå och lägga mig nu, eller va uppe till dess. Hehe.
Något muffinsbak blir det inte nu iaf, det får vänta till imorn faktiskt.
Mja, blir jag uppe så återkommer jag senare. Annars säger jag Natti nu :)
Just det, fick min Nanny-lön idag med :) Hihi, så nu har jag pengar igen :D Behöver dock spara dem till räkningarna buhuuu :(

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0