Inredaren är tillbaka! ;)

Ursäkta headern. Fick inte riktigt till den, får be älskling hjälpa mig när han kommer hem. Får se lite konstigt ut så länge.

Alltså är det bara jag som är dålig på att äta ordentlig mat när jag är själv? Jag har ätit muffins och varma mackor idag. Bra mat liksom... inte. Man kan ju undra varför man ser ut som man gör ;P Imorn ska jag se till att äta nåt bra!

Jag är så glad! Jag har fått tillbaka mitt intresse för inredning. Okej, det försvann aldrig helt, men det svalnade ganska rejält där ett tag. Men nu är jag mig själv igen! Letar massa inspiration, tjatar på älskling att vi ska köpa det o det, bloggar om det osv. I´m back! :)

Nu ska jag kolla runt lite mer efter prylar jag vill ha. Kanske kommer det upp lite inredningsinlägg senare!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0