Ikväll ska jag hinna mkt!

Har precis gjort en check-lista på saker som ska hinnas göras innan älsklingen kommer hem vid halv 1 i natt. Jag är mycket flitigare om jag gör en lista som jag kan bocka av när jag har gjort något. Det mesta handlar om städning, men även om tentan. Får se hur mkt jag hinner! Fast älsklingen lär ju inte se att jag gjort något iaf. Haha. Häromdagen när han kom hem frågade jag om han inte såg vad jag hade gjort. Han bara "Hm.... jo! Du har lagt på en duk på bordet!" Ehm, mjo för den hade ju bara legat där i sådär tre månader. Haha! Nej lilla älskling det var inte det jag hade gjort ;)

Älsklingen har varit så duktig idag också och betalat av våran skuld till Citibank. Nu är det sista gången vi tar lån eller krediter på annat än hus, bil osv. Det är så skönt att bli av med dem! Fast vi kommer ju betala in pengar varje månad på hans fond istället, men man slipper ju räntan iaf och blir av med den snabbare! Hatar krediter och lån, usch. Snacka om att slänga pengar i sjön!

Nej, dags att ta tag i listan om jag ska hinna allt! Hörs antagligen inte förren i natt... fast en paus måste man ju få ta ibland iofs ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0