Husses katt

God morgon!

Lyckades inte komma upp vid 10, o inte heller 11.. hehe, men nu är jag uppe!
Jag börjar tro att Bioz är husses katt. Alltid annars kommer hon upp i sängen när man ropar på henne eller "klappar" på sängen och säger att hon ska komma. Men nu när jag har varit ensam dem här mornarna, tror ni hon kommer? Nää då, bara går och gnäller runt sängen, luktar lite på husses kläder och sen går hon igen. Jäkla katt! :P Haha.
Idag är det som sagt fullt upp så det är väl bäst jag tar tag i städningen nu. Hörs senare!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vilken taskmört till katt, det är väl meningen att de ska vara opartiska?:P

Haha, men vilken jäkla tant! Då svarade du förstås "Nej jag har ingen sånn där fin katt, jag har två fula bondkatter". Ojoj, hon kan inte ha tänkt på hur hon formulerade sig där:D Hihi, hon kanske såg sig själv som väldigt ung och kallade dig för barn just därför^^ Det finns folk till allt.



Och förresten, jag tror att det kommer bli jättebra när du ramar in de där fotona, jag blev själv sugen på att rama in några av mina foton:)

Kram

2008-07-01 @ 18:28:39
URL: http://inside.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0