Hemma och nöjda!

Vi har varit hemma ett bra tag, kom väl hem runt 21. Men sen har vi ätit och jag har haft så ont i huvudet + att det ju varit massa bra på tv ;) Hann ju inte till Madde tyvärr, men vi får ta igen det en annan kväll ju!
Vi är iaf nöjda och belåtna med dagen. Vi har testat sängar så nu vet vi precis vad vi ska ha. Kommer bli lite dyrare än vi trodde eftersom ingen av oss gillade dem billigare madrasserna. Nu hittade vi varsin madrass som passar vår vikt och längd, så det känns bra. Blev inte jättemkt dyrare, blev väl som om vi hade köpt med stommen ungefär. Så ja, det är ju tur att vi inte ska ha den med ;) Dessutom ska vi få sängben av Christophers syster, i rostfritt som vi ändå hade tänkt köpa :) Hoppas dem är snygga bara, men annars är ju inte ben så dyrt att köpa till sen. Sen så köpte vi en matta till vardagsrummet, vi passade på nu eftersom den fanns inne, alltid annars när vi ska ha den så har den inte funnits. O eftersom vi inte köpte nåt annat av det vi skulle ha så föreslog älsklingen (!) att vi skulle köpa mattan. Bild på den kommer imorn :)
Jag köpte mig även ett blommigt linne på Gina Tricot. Rea! :) Och ett halsband med en... uggla! Haha. Också på rea fast på Cubus. Älsklingen hittade sig 4 billiga t-shirtar. Så som sagt, nöjda o glada! Bilder på mina fynd kommer strax i ett eget inlägg, o bild på mattan kommer som sagt imorn!
O just det, köpte vit sprayfärg också så jag kan spraya en ljusstake jag har ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0