Elaka kommentarer

Tjeena! :D

Nu har vi kollat på The Vanished som gick på 3:an, ätit lite goda äggmackor och nu sitter jag här och bloggar :)
Blev ingen chokladpudding och grädde för mig ikväll. Tappade lusten när jag fick en elak kommentar på bilddagboken. Jag skulle tydligen bli mycket sötare om jag gick ner i vikt och var inte alls vacker eftersom jag var överviktig. Kul att höra liksom. Hur kan man vara så elak så man skriver en sån sak? Jag vet att jag behöver gå ner i vikt liksom, men inte fan hjälper det att få sånna kommentarer. Feg jävel som va anonym också. Hon/han avslutade med att jag såg osäker ut och skulle ta kommentaren positivt. Hm?? Jaja, bara låta det rinna av en antar jag.

Åh, vill inte att det ska bli imorgon. Vill inte att älskling ska jobba natt! Hatar verkligen att vara ensam på natten. Tre ensamna nätter... O han blev ju bara ledig en dag nu, fick ju jobba dem två första lediga dagarna. Men det blir ju pengar. På lördag kommer jag ju inte vara hemma så mycket heller så jag blir ju bara ensam några timmar. Så finns det ju telefoner :)

Bjuder på en bild på mina sötnosar :)

Bianca var inte så stor här :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Men herregud vilket jävla folk det finns!!!

Bry dig inte om det där, du vet att du är fin som du är! Den som skrev det där har ju uppenbarligen ingen respekt för andra. Man bara säger inte sådär.

jag menar, om man nu skulle ha ett problem av något slag vill man ju inte ha det upptryckt ansiktet, jag skulle bli skitförbannad om nån sa att jag borde gå ner i vikt. Visst att jag vet att jag borde, men som sagt, man vill ju inte ha det upptryckt i ansiktet sådär... Jävla idiot till människa det där...

Nej vet du vad, strunta i det där, du är fin som du är!

Puss Puss

2008-07-11 @ 08:56:02
URL: http://madeleneo.blogspot.com
Postat av: Emma

Skrev ett långt inlägg idag om folks beteende mot överviktiga. Vilket svin som kommenterade sådär!! alltid anonyma också... såklart.

2008-07-11 @ 23:56:46
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0